Preguntes Freqüents (FAQs)

General
Qui pot entrar a les nostres instal·lacions?

L’RCTB-1899 és un Club privat on només poden accedir tots els seus membres que són els Socis i Sòcies o associats i associades.

Com em puc fer Soci/a?

Dirigint-te a la Oficina d’Atenció al Soci/Secretaria. S’ha de contactar prèviament al següent correu: cmolina@rctb1899.es per concertar cita.

Quins requisits necessito per ser Soci/a?

Per poder comprar una acció i convertir-se en Soci/a del Club, ha de conèixer 4 Socis i/o Sòcies que acumulin un mínim de 3 anys d'antiguitat a l’entitat i pugin recomanar i avalar la seva entrada com a nou membre del Club.

Quin preu té l’acció?

No hi ha un preu establert. Cada Soci i/o Sòcia sortint estableix el preu del seu títol. Per saber el preu actual de l’acció més econòmica pot fer-ho contactant amb Atenció al Soci/Secretaria o enviant un correu a cmolina@rctb1899.es

Puc fer-me associat/ada?

Sí. Si ets fill/a de Soci/a pots fer-te associat sempre que siguis menor de 25 anys i pagar la quota corresponent segons l’edat. L’any que l’associat/ada fa els 25 anys ha de comprar un títol de Soci/a.

Si sóc Soci/a, com puc entrar al Club?

A l'entrada del Club hi ha identificació amb el carnet físic o el carnet virtual.

Puc portar convidats?

Sí, es pot accedir al Club amb convidats que sempre hauran d’anar acompanyats del Soci/a. Si el convidat vol fer qualsevol activitat haurà d’abonar l’import corresponent. Els convidats podran accedir a pistes de tennis o pàdel sempre exceptuant les franges horaries de 13h a 15h i de 19h i 21h. Els caps de setmana i festius, podran disposar de pista en funció del volum d’ocupació d’aquell dia.

Quin és l’horari del Club?

De dilluns a divendres, de 7.00h a 23.00h.

Caps de setmana i festius, de 8.00h a 22.00h.

El día de Nadal el Club tanca a les 14h i per Sant Esteve i Cap d'Any el Club tanca a les 20.30h.

Instal·lacions
De quines instal·lacions disposa el Club?

L'RCTB-1899 disposa de pistes de tennis; pistes de pàdel; un Wellness Center i un poliesportiu cobert. El Club també compta amb restaurants, aules d’estudi, vestidors (masculí, femení i juvenil) i una àrea d’aparcament.

Quin tipus de pistes de tennis hi ha?

18 pistes de terra batuda, una pista ràpida i una indoor.

Quantes pistes de pàdel hi ha?

Cinc. Dues indoor i tres descobertes.

Es pot llogar una pista de tennis o de pàdel?

Sí. S’ha de fer a control de pistes, per telèfon, la Zona Socis de la Web o a través de les pantalles interactives del Club.

El Club disposa de pàrquing?

Sí, hi ha una zona d’aparcament privat a disposició dels Socis/es als Caputxins. C/Cardenal Vives i Tutó.

Hi ha armaris per a guardar els meus objectes personals?

Sí, a tots els vestidors (masculí, femení i juvenil) hi ha armariets de lloguer.

Com afecta el muntatge i celebració del Trofeu Conde de Godó?

Durant tot el període de muntatge, celebració i desmuntatge les pistes del RCTB-1899 pateixen diferents afectacions. És per això que el Club té acords amb diversos clubs de la ciutat per a que els socis i socies puguin jugar al tennis i fer algunes activitats dirigides.

Es pot llogar algun espai del Club?

Sí. El Saló o la Sala de Juntes són espais per a poder fer celebracions i/o reunions d’empresa. Cada espai té la seva tarifa. Per informació i/o reserves s’ha de contactar amb Neus Àvila al correu navila@rctb1899.es

Es pot fumar al Club?

El Club és un espai lliure de fums. S’ha habilitat una zona per a fumadors al Chill-Out.

Administració
Quin és l’horari de l’oficina d’Atenció al Soci/a?

De dilluns a divendres, de 8:30 a 18:30h.

On es troba l’oficina d’Atenció al Soci/a?

A l’edifici del Wellness Center.

Com puc contactar amb Atenció al Soci/a?

Trucant al 932 037 852 o enviant correu a ltorres@rctb1899.es

Com he de tramitar un canvi en les meves dades?

Contactant amb Atenció al Soci/a o bé presencialment o telemàticament (correu o telèfon).

Com puc fer una reserva de pista?

Presencialment, a Control de Pistes, a través de la Web (Zona Socis) o a través de les 3 pantalles interactives de les que disposa el Club. També es pot reservar telefònicament però segons disponibilitat i un petit percentatge de les pistes.

Com puc inscriure’m per participar a una activitat social/sortida/visita?

A través de l’apartat d’inscripcions de la web o de les pantalles interactives del Club.

On puc presentar un suggeriment o una queixa?

Enviant un e-mail a suggeriments@rctb1899.es

Existeixen les baixes temporals?

Sí, de mínim un any i màxim dos. Per més informació cal contactar amb Atenció al Soci/a.

Com puc sol·licitar la meva baixa?

Presencialment a la oficina d’Atenció al Soci/a.

On puc comprar entrades pel Barcelona Open Banc Sabadell - Trofeu Conde de Godó?

Al web oficial del torneig: www.barcelonaopenbancsabadell.com. Els socis i sòcies del Club poden comprar-les presencialment a les oficines d’Atenció al Soci/a.

A qui m’he de dirigir si vull ser patrocinador de l’RCTB-1899?

Contactar amb Neus Avila, Directora de Màrqueting, Relacions Publiques i Patrocini: navila@rctb1899.es

Escola de Tennis i Escola de Pàdel
Qui és el director de l’Escola de Tennis?

El director de l’Escola de Tennis és Àlex Mas.

Qui és el responsable de l’Escola de Pàdel?

El responsable de l’Escola de Pàdel és Fede Vives.

Com s’organitzen els grups de l’Escola de Tennis?

Hi ha set grups: Mini-tennis, Base, Benjamins, Tecnificació, Competició, Adults i Universitaris.

Com he de tramitar un canvi en les meves dades?

Contactant amb Atenció al Soci/a o bé presencialment o telemàticament (correu o telèfon).

I els de l’Escola de Pàdel?

Es distribueixen en Nens, Universitaris, Adults i Equips.

Hi ha Casal d’Estiu de tennis?

Sí. Per a nens, joves i adults.

Es fa Casal d’Estiu de Pàdel?

Sí, per nens i adults.

Wellness Center
Què és el Wellness Center?

L’espai del Club dedicat a la preparació física, gimnàs, piscina, fisioteràpia i activitats dirigides.

De quin equipament disposa el gimnàs?

Hi ha una sala fitness.

Es fan activitats dirigides?

Sí. La inscripció a les activitats dirigides es tramitarà mitjançant l'aplicació de Technogym. Cal descarregar l'Aplicació, crear un usuari i, a partir d’allà, fer les reserves.

Es poden fer entrenaments personals?

Sí. El servei ofereix entrenadors personals especialistes en l’activitat física, l’esport i la salut. Per a qualsevol consulta cal adreçar-se a entrenamentspersonals@rctb1899.es. Podeu trobar tota la informació aquí

Hi ha piscina oberta tot l’any?

L’RCTB-1899 disposa d’una piscina exterior climatitzada (25 x 12,5m.) oberta tot l’any i d’una piscina infantil, sols practicable a l’estiu.

Quina és la temperatura de la piscina?

L’aigua de la piscina, en els mesos que és climatitzada, es manté en una temperatura d’entre 27 i 29 graus.

Hi ha cursos de natació?

Sí hi ha classes per a totes les edats. Informació, horaris i preus a escoladenatacio@rctb1899.es

Comunicació
Quins canals de comunicació fa servir el Club per informar de les seves novetats?

El Club disposa de pantalles informatives repartides per les instal·lacions, envia newsletters setmanals per email, té una web oficial, està present a les principals xarxes socials i edita una revista semestral.

En quines xarxes socials està present l’RCTB-1899?

El club té un perfil oficial a Facebook, Twitter, Instagram, YouTube i LinkedIn. A més a més, en algunes d’aquestes xarxes hi ha perfils extra que ofereixen informació segmentada com a Instagram, on també hi ha un perfil de l’Escola de Tennis i un del Wellness Center. A part d’això, la Fundació Tennis Barcelona també està present a Instagram, Twitter i LinkedIn. De la mateixa manera, el Barcelona Open Banc Sabadell també disposa de les seves xarxes socials oficials a Twitter, Instagram, Facebook, YouTube, LinkedIn i TikTok.

Cada quant surt la revista de l’RCTB-1899?

La revista del Club es publica en paper des de fa més de 60 anys i s’envia a les cases dels socis/es dos cops l’any, al gener i al juny/juliol. La revista també es pot trobar físicament a dins del Club, a la zona dels diaris de l’Snack i a les oficines del Wellness Center. A més a més, es pot consultar de forma digital a la web del Club.

Què faig si no rebo correctament la newsletter?

La newsletter s’envia els dijous/divendres de cada setmana i es fa servir la base de dades de la fitxa de cada soci. La newsletter s’envia a l’email que consta a la fitxa del soci, sempre que aquest soci hagi autoritzat l’enviament de correus informatius. Per tant, si no es rep la newsletter, pot ser per diferents motius com tenir un email antic a la fitxa, no tenir marcada la casella “d’autorització” o que sí que es rebin, però vagin directament a la bústia de correu brossa o spam. Per qualsevol dubte sobre algun d’aquests punts, es pot enviar un correu a ltorres@rctb1899.es.

Puc fer servir les pantalles informatives?

Sí. Tenim dos tipus de pantalles: Informatives i interactives. Les primeres només ofereixen informació, com si fos una televisió. Les altres pantalles són tàctils i permeten consultar les novetats de la web, fer gestions com inscripcions a activitats, reserves de taula al restaurant, consultar l'agenda d'esdeveniments del Club, el calendari de les Activitats Dirigides, Avantatges Socials i resultats de diverses competicions. Les pantalles tàctils estan degudament identificades i es troben a l'entrada de l'Snack, a Control de Pistes i al Wellness Center.

On puc trobar les fotos de les activitats que es fan al club?

Hi ha dues opcions. La primera és buscar la notícia resum que es publica a la web del club després de realitzar cada activitat. A dins de la notícia es publica una galeria amb les fotos. Quan l’activitat genera moltes fotos, es fa una galeria específica a l’apartat de la Zona Socis de la web. Per accedir a la zona Socis s’ha de posar l’usuari i la contrasenya.

Aquestes fotos es poden descarregar sense pagar?

Sí, totes les fotos que publiquem a la web es poden descarregar per a un ús personal o editorial de forma gratuïta. És un servei que el Club ofereix de franc als Socis/es. Ara bé, aquestes fotos NO es poden fer servir per a finalitats comercials o publicitàries.

Cada quant es publiquen notícies a la web?

La web s’actualitza constantment, cada dia, per informar de totes les novetats. Durant l’any es publiquen més de 300 notícies de tota mena, que es poden consultar a l’apartat “notícies” de la web. Les notícies que tenen a veure amb resultats esportius, segueixen uns criteris específics que s’han de complir per poder-se publicar.

Als canals de comunicació del Club es pot posar publicitat?

Les úniques empreses que tenen dret a oferir contingut als canals oficials del club són les que formen part com a patrocinadors de l’RCTB-1899. El Club no accepta publicitat de tercers ni publica contingut de pagament. Per qualsevol dubte relacionat amb aquest punt es pot enviar un correu a: navila@rctb1899.es

Com puc consultar els resultats dels equips i jugadors del club?

La web i les pantalles interactives ofereixen informació en PDF de tots els resultats de cada setmana (Secció tennis o pàdel, apartat “competicions”). A més a més, els jugadors o equips que aconsegueixen un títol, es destaquen amb una notícia informativa que també apareix a les xarxes socials i a les pantalles informatives.

Amb qui puc contactar si vull filmar una entrevista o fer un reportatge informatiu a dins del club?

El Club està obert a concedir entrevistes a les seves instal·lacions i a participar en reportatges de mitjans de comunicació. Per gestionar-ho s’ha de contactar amb el Departament de Premsa enviant un correu a: xgonzalvezamat@rctb1899.es

El Club disposa de sala de premsa?

Sí, però només durant la setmana de competició del Barcelona Open Banc Sabadell. Per accedir s’ha d’estar correctament acreditat com a personal d’un mitjà de comunicació.

Restaurant
Quin és l’horari del restaurant?

De dilluns a divendres

Horari de dinar: de 13.00h a 16.00h

Horari de sopar (només dimecres, dijous i divendres): de 20.30h a 22.30h

Els caps de setmana hi ha dos torns: de 13.00h a 15.00h i de 15.00h a 17.00h

Com ho faig per fer una reserva al restaurant?

Trucant al telèfon 93 203 69 86 o a través de la pàgina web o pantalles interactives del Club.

Es poden fer reunions d’empresa?

Sí, a Casa Arilla, un Saló situat a l’interior de la sala del Restaurant. És una zona acotada i privada ideal per poder gaudir d’una trobada en grup. Està disponible per celebrar, sota reserva prèvia, celebracions familiars, trobades professionals o qualsevol altre tipus d’esdeveniment. Per fer reserves s’ha de trucar al telèfon 93 203 69 86.

Es poden fer reserves per grups?

Sí. 

Puc fer ús del Restaurant si no sóc Soci/a de l'RCTB-1899?

Sí però has de venir acompanyat d'un Soci/a. 

Altres serveis
Hi ha servei de perruqueria?

Sí. Servei de perruqueria per a homes, ubicat al costat de Control de Pistes; perruqueria de senyores, situat al pis superior del vestidor femení i servei d’estètica per a dones, a la perruqueria femenina.

El Club disposa de servei de fisioterapeuta?

Sí. Està ubicat al Wellness Center, a la planta inferior de l'edifici.

Com puc comprar l’equipació oficial del Club o articles de tennis o pàdel?

A la botiga del Club, de dilluns a divendres, de 13h a 20h. La trobaràs al costat del vestidor femení.

Hi ha servei de cordatge de raquetes?

Sí. A la botiga del Club t'atendrà en Roger Selga.

Què he de fer si em lesiono al Club o no em trobo bé?

Contactar amb el socorrista que es troba a la seva oficina situada a la piscina del Club.