Preguntes Freqüents (FAQs)
L’RCTB-1899 és un Club privat on només poden accedir tots els seus membres que són els Socis i Sòcies o associats i associades.
Dirigint-te a la Oficina d’Atenció al Soci/Secretaria. S’ha de contactar prèviament al següent correu: cmolina@rctb1899.es per concertar cita.
Per poder comprar una acció i convertir-se en Soci/a del Club, ha de conèixer 4 Socis i/o Sòcies que acumulin un mínim de 3 anys d'antiguitat a l’entitat i pugin recomanar i avalar la seva entrada com a nou membre del Club.
No hi ha un preu establert. Cada Soci i/o Sòcia sortint estableix el preu del seu títol. Per saber el preu actual de l’acció més econòmica pot fer-ho contactant amb Atenció al Soci/Secretaria o enviant un correu a cmolina@rctb1899.es
Sí. Si ets fill/a de Soci/a pots fer-te associat sempre que siguis menor de 25 anys i pagar la quota corresponent segons l’edat. L’any que l’associat/ada fa els 25 anys ha de comprar un títol de Soci/a.
A l'entrada del Club hi ha identificació amb el carnet físic o el carnet virtual.
Sí, es pot accedir al Club amb convidats que sempre hauran d’anar acompanyats del Soci/a. Si el convidat vol fer qualsevol activitat haurà d’abonar l’import corresponent. Els convidats podran accedir a pistes de tennis o pàdel sempre exceptuant les franges horaries de 13h a 15h i de 19h i 21h. Els caps de setmana i festius, podran disposar de pista en funció del volum d’ocupació d’aquell dia.
De dilluns a divendres, de 7.00h a 23.00h.
Caps de setmana i festius, de 8.00h a 22.00h.
El día de Nadal el Club tanca a les 14h i per Sant Esteve i Cap d'Any el Club tanca a les 20.30h.
L'RCTB-1899 disposa de pistes de tennis; pistes de pàdel; un Wellness Center i un poliesportiu cobert. El Club també compta amb restaurants, aules d’estudi, vestidors (masculí, femení i juvenil) i una àrea d’aparcament.
18 pistes de terra batuda, una pista ràpida i una indoor.
Cinc. Dues indoor i tres descobertes.
Sí. S’ha de fer a control de pistes, per telèfon, la Zona Socis de la Web o a través de les pantalles interactives del Club.
Sí, hi ha una zona d’aparcament privat a disposició dels Socis/es als Caputxins. C/Cardenal Vives i Tutó.
Sí, a tots els vestidors (masculí, femení i juvenil) hi ha armariets de lloguer.
Durant tot el període de muntatge, celebració i desmuntatge les pistes del RCTB-1899 pateixen diferents afectacions. És per això que el Club té acords amb diversos clubs de la ciutat per a que els socis i socies puguin jugar al tennis i fer algunes activitats dirigides.
Sí. El Saló o la Sala de Juntes són espais per a poder fer celebracions i/o reunions d’empresa. Cada espai té la seva tarifa. Per informació i/o reserves s’ha de contactar amb Neus Àvila al correu navila@rctb1899.es
El Club és un espai lliure de fums. S’ha habilitat una zona per a fumadors al Chill-Out.
De dilluns a divendres, de 8:30 a 18:30h.
A l’edifici del Wellness Center.
Trucant al 932 037 852 o enviant correu a ltorres@rctb1899.es
Contactant amb Atenció al Soci/a o bé presencialment o telemàticament (correu o telèfon).
Presencialment, a Control de Pistes, a través de la Web (Zona Socis) o a través de les 3 pantalles interactives de les que disposa el Club. També es pot reservar telefònicament però segons disponibilitat i un petit percentatge de les pistes.
A través de l’apartat d’inscripcions de la web o de les pantalles interactives del Club.
Enviant un e-mail a suggeriments@rctb1899.es
Sí, de mínim un any i màxim dos. Per més informació cal contactar amb Atenció al Soci/a.
Presencialment a la oficina d’Atenció al Soci/a.
Al web oficial del torneig: www.barcelonaopenbancsabadell.com. Els socis i sòcies del Club poden comprar-les presencialment a les oficines d’Atenció al Soci/a.
Contactar amb Neus Avila, Directora de Màrqueting, Relacions Publiques i Patrocini: navila@rctb1899.es
El director de l’Escola de Tennis és Àlex Mas.
El responsable de l’Escola de Pàdel és Fede Vives.
Hi ha set grups: Mini-tennis, Base, Benjamins, Tecnificació, Competició, Adults i Universitaris.
Contactant amb Atenció al Soci/a o bé presencialment o telemàticament (correu o telèfon).
Es distribueixen en Nens, Universitaris, Adults i Equips.
Sí. Per a nens, joves i adults.
Sí, per nens i adults.
L’espai del Club dedicat a la preparació física, gimnàs, piscina, fisioteràpia i activitats dirigides.
Hi ha una sala fitness.
Sí. La inscripció a les activitats dirigides es tramitarà mitjançant l'aplicació de Technogym. Cal descarregar l'Aplicació, crear un usuari i, a partir d’allà, fer les reserves.
Sí. El servei ofereix entrenadors personals especialistes en l’activitat física, l’esport i la salut. Per a qualsevol consulta cal adreçar-se a entrenamentspersonals@rctb1899.es. Podeu trobar tota la informació aquí
L’RCTB-1899 disposa d’una piscina exterior climatitzada (25 x 12,5m.) oberta tot l’any i d’una piscina infantil, sols practicable a l’estiu.
L’aigua de la piscina, en els mesos que és climatitzada, es manté en una temperatura d’entre 27 i 29 graus.
Sí hi ha classes per a totes les edats. Informació, horaris i preus a escoladenatacio@rctb1899.es
El Club disposa de pantalles informatives repartides per les instal·lacions, envia newsletters setmanals per email, té una web oficial, està present a les principals xarxes socials i edita una revista semestral.
El club té un perfil oficial a Facebook, Twitter, Instagram, YouTube i LinkedIn. A més a més, en algunes d’aquestes xarxes hi ha perfils extra que ofereixen informació segmentada com a Instagram, on també hi ha un perfil de l’Escola de Tennis i un del Wellness Center. A part d’això, la Fundació Tennis Barcelona també està present a Instagram, Twitter i LinkedIn. De la mateixa manera, el Barcelona Open Banc Sabadell també disposa de les seves xarxes socials oficials a Twitter, Instagram, Facebook, YouTube, LinkedIn i TikTok.
La revista del Club es publica en paper des de fa més de 60 anys i s’envia a les cases dels socis/es dos cops l’any, al gener i al juny/juliol. La revista també es pot trobar físicament a dins del Club, a la zona dels diaris de l’Snack i a les oficines del Wellness Center. A més a més, es pot consultar de forma digital a la web del Club.
La newsletter s’envia els dijous/divendres de cada setmana i es fa servir la base de dades de la fitxa de cada soci. La newsletter s’envia a l’email que consta a la fitxa del soci, sempre que aquest soci hagi autoritzat l’enviament de correus informatius. Per tant, si no es rep la newsletter, pot ser per diferents motius com tenir un email antic a la fitxa, no tenir marcada la casella “d’autorització” o que sí que es rebin, però vagin directament a la bústia de correu brossa o spam. Per qualsevol dubte sobre algun d’aquests punts, es pot enviar un correu a ltorres@rctb1899.es.
Sí. Tenim dos tipus de pantalles: Informatives i interactives. Les primeres només ofereixen informació, com si fos una televisió. Les altres pantalles són tàctils i permeten consultar les novetats de la web, fer gestions com inscripcions a activitats, reserves de taula al restaurant, consultar l'agenda d'esdeveniments del Club, el calendari de les Activitats Dirigides, Avantatges Socials i resultats de diverses competicions. Les pantalles tàctils estan degudament identificades i es troben a l'entrada de l'Snack, a Control de Pistes i al Wellness Center.
Hi ha dues opcions. La primera és buscar la notícia resum que es publica a la web del club després de realitzar cada activitat. A dins de la notícia es publica una galeria amb les fotos. Quan l’activitat genera moltes fotos, es fa una galeria específica a l’apartat de la Zona Socis de la web. Per accedir a la zona Socis s’ha de posar l’usuari i la contrasenya.
Sí, totes les fotos que publiquem a la web es poden descarregar per a un ús personal o editorial de forma gratuïta. És un servei que el Club ofereix de franc als Socis/es. Ara bé, aquestes fotos NO es poden fer servir per a finalitats comercials o publicitàries.
La web s’actualitza constantment, cada dia, per informar de totes les novetats. Durant l’any es publiquen més de 300 notícies de tota mena, que es poden consultar a l’apartat “notícies” de la web. Les notícies que tenen a veure amb resultats esportius, segueixen uns criteris específics que s’han de complir per poder-se publicar.
Les úniques empreses que tenen dret a oferir contingut als canals oficials del club són les que formen part com a patrocinadors de l’RCTB-1899. El Club no accepta publicitat de tercers ni publica contingut de pagament. Per qualsevol dubte relacionat amb aquest punt es pot enviar un correu a: navila@rctb1899.es
La web i les pantalles interactives ofereixen informació en PDF de tots els resultats de cada setmana (Secció tennis o pàdel, apartat “competicions”). A més a més, els jugadors o equips que aconsegueixen un títol, es destaquen amb una notícia informativa que també apareix a les xarxes socials i a les pantalles informatives.
El Club està obert a concedir entrevistes a les seves instal·lacions i a participar en reportatges de mitjans de comunicació. Per gestionar-ho s’ha de contactar amb el Departament de Premsa enviant un correu a: xgonzalvezamat@rctb1899.es
Sí, però només durant la setmana de competició del Barcelona Open Banc Sabadell. Per accedir s’ha d’estar correctament acreditat com a personal d’un mitjà de comunicació.
De dilluns a divendres
Horari de dinar: de 13.00h a 16.00h
Horari de sopar (només dimecres, dijous i divendres): de 20.30h a 22.30h
Els caps de setmana hi ha dos torns: de 13.00h a 15.00h i de 15.00h a 17.00h
Trucant al telèfon 93 203 69 86 o a través de la pàgina web o pantalles interactives del Club.
Sí, a Casa Arilla, un Saló situat a l’interior de la sala del Restaurant. És una zona acotada i privada ideal per poder gaudir d’una trobada en grup. Està disponible per celebrar, sota reserva prèvia, celebracions familiars, trobades professionals o qualsevol altre tipus d’esdeveniment. Per fer reserves s’ha de trucar al telèfon 93 203 69 86.
Sí.
Sí però has de venir acompanyat d'un Soci/a.
Sí. Servei de perruqueria per a homes, ubicat al costat de Control de Pistes; perruqueria de senyores, situat al pis superior del vestidor femení i servei d’estètica per a dones, a la perruqueria femenina.
Sí. Està ubicat al Wellness Center, a la planta inferior de l'edifici.
A la botiga del Club, de dilluns a divendres, de 13h a 20h. La trobaràs al costat del vestidor femení.
Sí. A la botiga del Club t'atendrà en Roger Selga.
Contactar amb el socorrista que es troba a la seva oficina situada a la piscina del Club.