Instal·lacions

Unes instal·lacions de primer nivell per a un club històric

L'RCTB-1899 disposa d'un total de 20 pistes de tennis (18 pistes de terra batuda, una pista ràpida i una de gespa artificial sota cobert); cinc pistes de pàdel (dues d’elles semi-cobertes i tres aèries); un Wellness Center, dotat d’infraestructures i serveis avançats, que s’orienta al fitness i a la salut, i un poliesportiu cobert.

El Club també compta amb restaurants, aules d’estudi, vestidors (masculí, femení i juvenil) i una àrea d’aparcament.

Pistes de tennis

L'RCTB-1899 disposa d'un total de 20 pistes de tennis, distribuides en 18 pistes de terra batuda, dues pistes ràpides, una d'elles indoor en el Poliesportiu.

Unes pistes que per a molts dels jugadors professionals que entrenen en elles o que hi juguen durant el Barcelona Open Banc Sabadell - Trofeu Conde de Godó, són considerades les "millors pistes de terra del món" segons han manifestat públicament en diverses ocasions.

Zona de pàdel

La zona de pàdel de l'RCTB-1899 és una obra de remodelació de les instal·lacions del Club realitzada a finals de 2015.

Aquesta obra ha suposat l’increment del número de pistes de pàdel, passant de dues que teníem en el passat a cinc en l’actualitat, dos d’elles semi-cobertes i tres aèries.

A més, posem a disposició dels socis unes instal·lacions esportives de màxima qualitat i gestionades de manera que creeen més valor pel Club i per als seus membres.

Aquest projecte d'ampliació del pàdel forma part d'un pla estratègic del Club que pretén potenciar la pràctica esportiva entre els més joves, i així fer que se sentin més part del Club. Y a més, com ja es va fer amb la construcció del poliesportiu, brindem més opcions als Socis perquè practiquin bon esport dintre de les nostres instal·lacions.

Wellness Center

El Wellness Center pretén complir amb les expectatives del Soci de l’RCTB-1899, oferint un concepte integral de benestar que ajudi a millorar la seva qualitat de vida.

Situat en un entorn natural privilegiat, dotat d’infraestructures i serveis avançats, les noves instal·lacions ofereixen una àmplia oferta d’activitats orientades al fitness i a la salut, que permetran assolir l’equilibri perfecte.

Poliesportiu

L'RCTB-1899 compta des del mes de març de 2015 amb un poliesportiu cobert que multiplica el ventall d'activitats lúdico-esportives per al Soci.

A més de la pista de futbol sala i tennis indoor, disposa de tres pistes de minitennis, quatre taules de ping-pong, una cistella de bàsquet i una espatllera per fer estiraments.

Restaurant

El Restaurant del RCTB-1899 és des de fa molts anys tota una referència a la ciutat. A la darrera dècada no ha deixat de créixer, síntoma inequívoc que el servei i la qualitat oferides estan satisfent els clients.

Al marge del fet que es menja molt bé i que el tracte del personal és excel.lent, els clients també valoren la distinció de l'emplaçament: el fet de trobar-se en un club amb tanta tradició i alhora tan agradable. En aquest sentit, l'opció de menjar a la terrassa, especialment els mesos de calor, és realment seductora.

Totes les matèries primeres amb les quals treballa la cuina del restaurant de l'RCTB-1899 són de primera qualitat i s'adquireixen cada dia, entre d'altres, al Mercat de la Boqueria. A més, la carta té en compte especialment la temporalitat dels ingredients. El Restaurant ofereix servei de carta i menú, i disposa de diversos salons privats.

Saló

El Saló de l'RCTB-1899 és un espai obert que permet organitzar esdeveniments molt diversos.

Es troba tot just entrant al Club a la dreta.

El seu ampli espai, incrementat per la considerable alçada del sostre, resulta adient per presentacions, rodes de premsa, col.loquis, homenatges i sopars familiars i d'empresa.

Sala d'estudis

En un Club concebut per a la pràctica de l’esport i la socialització, la Sala d’Estudis, aquest espai aïllat a les golfes de La Masia, és un valuós oasi de silenci que l’RCTB-1899 posa a disposició dels seus Socis.

Sala d'estudis

Chill-Out

És un espai exterior que es troba a la zona de pins del Club, al costat del Saló.

Compta amb diferents taules i sofàs per poder relaxar-se i prendre algun refresc, cafè, tapa o entrepà.

Vestidors

El Club compta amb uns vestidors ben equipats, confortables i elegants, perfectes per oferir el millor servei als socis un cop finalitzada la pràctica esportiva.

En els vestidors, els socis compten amb els serveis de perruqueria femenina i masculina, sauna seca i vapor.

En total, el Club posa a disposició dels socis tres vestidors: Vestidor Masculí, Vestidor Femení, Vestidor Juvenil.

Parking

Les instal·lacions del Club també compten amb una zona d’aparcament privat a disposició dels socis.