
L’equip masculí es va endur el títol i el femení va arribar fins a les semifinals
L’equip masculí de pàdel de l’RCTB-1899 s’ha proclamat campió de Catalunya Absolut per equips després de superar a la final als favorits i vigents campions, l’RC Polo, per un global de 3-2 en l’eliminatòria. D’aquesta manera, l’RCTB-1899 va recuperar a les pistes del Padel Park Llavaneres un títol que ja va aconseguir la temporada 2019. Van formar part de l’equip campió: Enric Sanmartí, Tonet Sans, Sergi Bruguera, Óscar Tupayachi, Toni Bueno, Ferran Bueno, David Luque, Jordi Juan, Christian Fuster, Jesús Ruiz, Edu Alonso i Fede Vives.
En categoria femenina, les jugadores de l’RCTB-1899 van arribar fins a les semifinals, demostrant novament un gran nivell de joc al campionat per equips més important de Catalunya. Van formar part del conjunt del club: Sònia González, Núria Montero, Pati Constantí, Marisa Sánchez Vicario, Anna Pérez, Sònia Alves, Marta Matesanz, Marta Rexach, Silvia Navarro i Àurea Castellà.
La resta d’equips de l’RCTB-1899 també van completar un bon paper. L’equip femení de segona categoria va arribar fins als quarts de final i els masculins de quarta i sisena categoria van assolir les semifinals. D'aquesta manera, ambdós equips van aconseguir l'ascens de categoria.