Un total de 634 socis i sòcies van contestat a l’enquesta que es va realitzar des del Club el mes de desembre del passat any.
A continuació us presentem els principals resultats de l’enquesta general anual que es va fer als socis i sòcies al desembre de l’any passat. Un total de 634 socis han contestat a l’enquesta. Les principals conclusions són:
El grau de satisfacció dels enquestats envers el Club és alt: un 85,7% se senten feliços o molt feliços. També el sentit de pertinença és molt positiu.
La valoració global de les instal·lacions de l’RCTB-1899 és excel·lent (50,2%) o Notable (40,9%). L’àrea de la piscina també és molt ben valorada (87,2% excel·lent o notable) i la Sala de Fitness un 81,6% també la valora com a excel·lent o notable.
L’organització d’esdeveniments socials i esportius també rep molt bona nota, amb més d’un 80% puntuant com a Notable o Excel·lent.
Pel que fa a l’Escola de Tennis, el grau de satisfacció dels socis és 68% amb un “molt feliços o feliços” i pel que fa a la motivació i implicació dels tècnics, un 75% la puntua com a “molt alta” o “alta”.
L’Àrea de manteniment i neteja del Club es puntua amb un 89% com a Excel·lent o Notable, i pel que fa a l’atenció i servei del personal del Club, un 93,9% dels socis i sòcies la qualifica com a Excel·lent o Notable.
Pel que fa al Restaurant i l’Snack, entre el 48% i el 46% el puntuen com a Excel.lent o Notable, entre un 28% i un 25% com a “normal” i un 25% com a dolent o molt dolent.
Per últim, un 88% dels socis afirmen sentir-se suficientment informats sobre els diverses activitats que es fan al Club.
L’enquesta inclou també un total de 172 comentaris de socis i sòcies que estan essent analitzats tant per la Junta Directiva com pels responsables de les diferents àrees del Club. En nom de la Junta Directiva, volem agrair-los el seu interès i la seva participació, i informar-los que s’estudiaran amb deteniment tant els resultats com els comentaris i propostes de millora, en especial en aquelles àrees en les que la valoració és més baixa.