
La tennista gallega, jugadora del Reial Club de Tennis Barcelona-1899, s’ha proclamat campiona del ITF Junior de Ben Aknoun (Argèlia) tant en la competició individual com en la de dobles.
Amb aquests títols Jessica Bouzas ha aconseguit el seu primer èxit en el circuit mundial ITF Juniors. Ho ha assolit superant en la final a la italiana Alice Amendola per un contundent 6-1, 6-1. La tennista de Pontevedra, a més, ha arrodonit la seva alegria en vèncer juntament a la valenciana Lucía Garrigues a la parella italiana formada per Gaia Bandini i Viola Cioffi 5-7, 6-0 [10-5].
Fins ara el millor resultat internacional de Jessica Bouzas havia estat l’accés a les semifinals que va disputar l’any passat en el torneig Sub-16 Tennis Europe Junior Tour “Apple Bowl” disputat a Avilés.