Campanya solidària de venda d'entrades

Campanya solidària de venda d'entrades
14/01/2016

Per segon any consecutiu, els espectadors del Barcelona Open Banc Sabadell poden destinar, si ho desitgen, un euro com a donatiu a Càrites. Aquesta acció d'ajuda a aquesta organització no governamental ja es va realitzar en l'edició de 2015 amb un gran èxit, quan un total d'1.243 persones van fer la seva donació a la campanya al moment d'adquirir les seves localitats. A dia d'avui, una de cada cinc compres d'entrades o abonaments per al torneig registra a més el suport a l'ONG.

Entre tots els espectadors que facin el seu donatiu aquest any se sortejaran dos abonaments per a l'edició de 2017. La guanyadora de l'any passat va ser una aficionada suïssa Nadine Zwicky (foto). Aquesta universitària, que l'any passat cursava els seus estudis a Barcelona, tornarà a repetir l'experiència com a espectadora des de les graderies del Barcelona Open Banc Sabadell, però sense cost algun, gràcies al seu gest solidari. 

La col·laboració del Barcelona Open Banc Sabadell amb diferents obres humanitàries i de caritat no es desenvolupa únicament amb aquesta acció, sinó que també es duen a terme altres campanyes durant la celebració de la competició. Entre elles destaca l'acció dels Aces Solidaris, en la qual Banc Sabadell fa una donació de 50 euros per cadascun dels punts de servei directe realitzats dirante la competició a tres associacions diferents en cada nova edició, o la recollida de llet a benefici de Càrites en la qual l'any passat es van recollir més de 3.000 tetrabricks pels més necessitats.