
El jugador de l’RCTB-1899 acumula ja 88 títols i posa la directa cap a Roland Garros
Rafa Nadal segueix ampliant la seva llegenda amb un nou títol al Masters 1.000 de Roma, el seu 10è a la capital italiana. El mallorquí va necessitar tres sets per poder superar al número 1 mundial Novak Djokovic per 7-5, 1-6, 6-3. Als seus 34 anys Nadal segueix demostrant que es el 'Rei de la terra batuda' i encara li queda corda per estona.
Amb aquest títol ja en suma 88 al seu palmarés, 62 dels quals en terra batuda, i posa la directa cap al seu 14è Roland Garros a Paris.
De cara a aconseguir el récord del seu 21è Grand Slam, Nadal va assegurar que "com vaig dir el dissabte, la feina ja estava feta abans d'aquest partit. La victòria és un extra i m'emporto un títol molt important. La meva temporada de terra diria que no era fins ara ni dolenta ni molt bona, i amb la victòria aqui canvia dràsticament".